سطح کراتینین 12.5، چگونه به خلاص شدن از شر دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین 12.5، چگونه به خلاص شدن از شر دیالیزسطح کراتینین 12.5، چگونه به خلاص شدن از شر دیالیز

12.5 سطح کراتینین، به این معنی است که شرایط بسیار شدید است، و بد در حال حاضر در مرحله نهایی نارسایی کلیه، اورمی به عنوان مثال مرحله بوده است. در این مرحله، از بیماران علائم، مانند بسیاری از فشار خون بالا، استفراغ، تهوع، خستگی، بی اشتهایی و غیره ظاهر می شود. همه این علائم به طور جدی زندگی از بیماران را تحت تاثیر قرار. بنابراین، آنچه باید به بیماران انجام دهید؟

به طور معمول، یک پزشک توصیه می کنند که بیماران بیماران دیالیزی برای کمک به از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن، به طوری برای کاهش علائم. اما دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی کند، و پس از دیالیز، سموم و مواد زائد دوباره در بدن تجمع می یابد، به طوری که بیماران نیاز به در دیالیز. بیشتر بدتر این است که دیالیز می کلیه آسیب برساند، بنابراین بسیاری از بیماران نمی خواهید به دیالیز، آنها می خواهند از شر دیالیز.

چه درمان می تواند کمک به بیماران خلاص شدن از شر دیالیز؟

در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است زیرا می تواند بیماری کلیوی را درمان اساسا و بدون عوارض جانبی. بیمارستان ما است درمان، که می تواند کمک به بیماران خلاص شدن از شر دیالیز شناخته شده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیوی، بازگرداندن عملکرد کلیه و کلیه ساختار اصلی متسع شود.

زمانی که کلیه ها کار درستی، بیماران می توانند از شر دیالیز و خوبی زندگی می کنند. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کاهش کراتینین,کراتینین بالا,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: